NEXTPOP – Songwriters’ Label

Opracowanie strategii komunikacji i wprowadzenie na rynek nowych produktów wytwórni Nextpop Songwriters’ Label w oparciu o szczegółową analizę rynku. Opracowanie kreatywne i realizacja kampanii promocyjnych dla albumów Fismoll „At Glade”, BOKKA „Bokka”, KARI „Wounds & Bruises”. Dobór narzędzi komunikacyjnych, patronów medialnych i partnerów wydawnictw, tworzenie szczegółowych harmonogramów działań, negocjacje wywiadów i publikacji. Organizacja i koordynacja wywiadów w stacjach telewizyjnych oraz radiostacjach. Systematyczne badanie skuteczności kampanii przy pomocy monitoringu mediów, tworzenie raportów medialnych.

Działania PR realizowane na rzecz Nextpop Songwriters’ Label pozwoliły na uplasowanie wytwórni jako jednej z najbardziej dynamicznie rozwijającej się firm na polskim rynku muzycznym. Reprezentowani przez wytwórnię artyści budzą powszechne zainteresowanie odbiorców oraz największych polskich mediów.